מבנה האתר
14/12/2017

על מנת לבנות אתר מצליח ופופולארי בקרב הגולשים, אין די במציאת מילות מפתח מתאימות ועיצוב הולם לאתר או בחירת חברת אחסון מתאימה. היבט משמעותי ביותר של משיכת גולשים לאתר הוא המבנה שלו.
תוכן מותאם מנוע חיפוש
כפי שהזכרנו כבר בעמודים הקודמים, ה"נהנים" העיקריים מהאתר שלך הם הגולשים ולא גוגל עצמו. מסיבה זו, התוכן צריך לדבר אל הגולשים, להעשיר אותם, להיות קליל וקליט ויחד עם זאת, מעשיר ובעל תוכן רלוונטי, איכותי ומבוסס.
מילות המפתח אותן בחרת לקדם ימלאו את דפי האתר.
עבור כל מילת מפתח שנבחרה יש להקים דף אתר עצמאי. את מילת החיפוש יש לשלב בחוכמה בתוך האתר,
בכותרת הדפדפן ובתגיות הרלוונטיות.
בכותרת הדפדפן ובתגיות הרלוונטיות.
שילוב תוכן איכותי
גולשים שיגיעו לאתר אינטרנט הכולל תוכן לא מובן, תוכן בעל שגיאות כתיב, הכולל סתירות פנימיות או
מיתוסים מופרכים יבריח את הגולשים עד מהרה.
מיתוסים מופרכים יבריח את הגולשים עד מהרה.
מסיבה זו, חשוב לשלב באתר תוכן איכותי הכולל את מילות המפתח שבחרת, כאשר שילוב מילות
המפתח מתבצע בחוכמה ובשיקול דעת.
המפתח מתבצע בחוכמה ובשיקול דעת.
תוכן איכותי ימשוך לקוחות ולקוחות יקדמו את האתר.
קישורים
כמו כל עסק מצליח, על מנת למשוך לקוחות ולמתג את העסק, יש ליצור מערכת קשרים סביבתיים היקפית משגשגת ומצליחה.
העקרון דומה במידה רבה מאד לעקרון המיושם בחיים האמיתיים, ובדיוק בשל כך מכונה קידום זה "קידום אורגני".
חשוב לדאוג כי לאתר יהיו לינקים חיצוניים מאתרים אחרים המובילים אליו.
חשוב לדאוג כי לאתר יהיו לינקים חיצוניים מאתרים אחרים המובילים אליו.
קישורים טובים ורבים מעידים על היכולת שלך להצליח בתחרות הקידום. אם אין ביכולתך להשיג קישורים איכותיים,
רצוי כבר מראש לבחור בקמפיין המבוסס על מילות מפתח בהן התחרות היא מתונה יותר ובכך להשיג מיקומים גבוהים יותר המבוססים על חיפושים אחרים.
רצוי כבר מראש לבחור בקמפיין המבוסס על מילות מפתח בהן התחרות היא מתונה יותר ובכך להשיג מיקומים גבוהים יותר המבוססים על חיפושים אחרים.