קידום אתר אורגני במהירות – האם זה אפשרי?
18/12/2017

לקוחות רבים מאבדים סבלנות, אמון או חשק כשהאתר לא מתקדם בקצב שהם היו מצפים שהוא יתקדם בו.

הלכה למעשה, כל מקדם כבר יודע כיום שיש להכין את הלקוח שלו מראש לעובדה לפיה קידום אורגני 
הוא לא מטה קסמים ויש להתאזר בסבלנות במשך הקידום.

לקוחות רבים רוצים לדעת מה הוא הזמן הממוצע לקידום אתר אינטרנט בצורה אורגנית.

גם כאן, התשובה תלויה במגוון פרמטרים ואינה חד משמעית. יחד עם זאת, ישנם צעדים חשובים אשר

באמצעותם ניתן לקצר את משך זמן הקידום:


1. בחירת תקציב

תקציב מוגדר מראש משפר באופן משמעותי את אפשרויות הקידום של האתר ומגדיר את
 המטרות הרצויות והאפשריות.

רבים מבוני האתרים ומקדמיהם משקיעים כסף רב בתחילת הקידום ובכך שורפים את
מרבית התקציב שלהם. זוהי טעות נפוצה.

האסטרטגיה העדיפה היא זו המגדילה את התקציב בטווח הארוך ויכולה להביא לתוצאות חיוביות.

מסיבה זו חשוב לקבוע ריטיינר ברור וידוע מראש אשר המקדם ובעל החברה מסכימים עליו
וכך ניתן לבסס את אסטרטגיית הקידום על התקציב הראשוני.


2. בחירת תשתית מתאימה

רבים חושבים כי חברת בניית האתרים היא זו אשר תקדם את האתר באופן אוטומטי.

טעות נפוצה נוספת היא ההנחה כי מקדמי האתרים מכירים את האתר בדיוק כמו שאלו שבנו אותו. הלכה למעשה,
מי שבנה את האתר הוא מי שמכיר אותו בצורה הטובה ביותר.

מסיבה זו, כדאי ללקוח להמשיך עם החברה שבנתה את האתר ולוודא שחברה זו מתמצאת במה שהיא עושה.
מקרים אלו חוסכים עבודה רבה של אופטימיזציה מאוחרת.

טעויות רבות מביאות לקידום אטי ומסורבל, ביניהן חוסר התאמה בין ממשקים שונים של הלקוח,
תיוגים לא נכונים של דפים, קידום על בסיס מילות מפתח בחלוקה לא מסודרת, עמודים בעלי תוכן לא איכותי ועוד.


 3. גודל אתר ומספר דפים

בעת בחירת קמפיינים פרסומיים יש לקחת בחשבון כי מספר מילות המפתח שניתן לקדם
 תלויות במספר דפי האינטרנט שיש באתר.

רצוי להגביל את מספר מילות המפתח המקודמות בהתאם למספר הדפים הקיים באתר.
 יחד עם זאת, באתרים גדולים רצוי ליצור תבניות קבועות ולהתאים את קמפיינים הקידום אליהם.

באתרים בהם יש מספר גדול של מילות מפתח לקידום חשוב ליצור מערכת לינקים המובילה
אל דפים פנימיים של האתר.

כמו כן, חשוב לדאוג ליצירת קישורים חזקים ולתמוך בדפי האתר שיש להם דירוג גבוה.

4. להעדיף איכות על כמות
טעות נפוצה המבוצעת על ידי רבים היא העדפת כמות על פני איכות.

באופן זה מקדמים רבים משלבים באתר האינטרנט קישורים באיכות גרועה המביאים לתוצאות הפוכות מאלו שהיו רצויות מראש.

עדיף להשתמש בלינקים איכותיים גם אם מעטים, על פני מספר גדול של לינקים אשר אין לו תרומה של ממש.

5. תכנון חכם
תכנון חכם חוסך את מרבית הטעויות הנעשות, בין אם בשוגג ובין אם לאו.

השקעה חכמה במטרות הגדולות חוסכת התעסקות יתרה עם מטרות משניות וחסרות משמעות.

בכך, נחסכים זמן יקר וכסף רב, הנשמרים למטרות החשובות באמת.
By מעיין קודנט February 16, 2025
אם אתה רוצה להיכנס לעולם השיווק בדיגיטל וללמוד איך לעשות שיווק בדיגיטל בצורה חכמה, עסקים חייבים להסתגל למציאות החדשה ולהשקיע מאמצים רבים בשיווק בדיגיטל. זוהי הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל יעד ממוקד
By מעיין קודנט July 14, 2024
עיצוב פוסטים לשיווק דיגיטלי | פוסטים מעוצבים
By מעיין קודנט December 2, 2023
חנות אינטרנט - בניית אתר חנות אינטרנטית מאפשרת לך להגיע לקהל רחב יותר, להרחיב את בסיס הלקוחות שלך ולהגדיל את המכירות. במאמר זה נדריך אותך בתהליך שלב אחר שלב של בניית אתר חנות אינטרנט לחנות מקוונת.
By מעיין קודנט November 1, 2023
קידום עסקים קטנים - קידום עסקים באינטרנט
By מעיין קודנט November 1, 2023
נוכחות דיגיטלית - נוכחות בדיגיטל
By מעיין קודנט November 1, 2023
פרסום ממומן - קידום אתרים ממומן
By מעיין קודנט November 1, 2023
עיצוב אתרים מקצועי - עיצוב אתרי אינטרנט
By מעיין קודנט November 1, 2023
בניית אתר מחיר - בניית אתרים מחירים
By מעיין קודנט November 1, 2023
אתר רספונסיבי - בניית אתרים
By מעיין קודנט November 1, 2023
אתר לבניית אתרים - בניית אתרים
Show More